پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای گلستان خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.
ابوالفضل رحیمی گفت : در سال گذشته حدودا 21400 تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت گردیده است که از این مقدار 20900تماس در حوزه آب شهر و روستاها و 500 مورد در حوزه فاضلاب ثبت و رسیدگی گردید .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 56 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۱۲۰39 مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و 2827 حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .
رحیمی در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت اطلاع دهند .