X
پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان

 پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای گلستان خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 | Article Rating

پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای گلستان خبر داد و گفت: این مرکز آماده پاسخگویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

ابوالفضل رحیمی گفت :  در سال  گذشته  حدودا 21400  تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت گردیده است که از این مقدار  20900تماس در حوزه آب شهر و روستاها و  500 مورد در حوزه فاضلاب  ثبت و رسیدگی گردید .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 56 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۱۲۰39 مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و  2827 حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .

رحیمی در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت اطلاع دهند .

تصاویر
  • پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا گلستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری