محمدرضا راستین راد مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان با اشاره به حضور دکتر پرورش، مشاور مديرعامل آبفاي كشور و مهندس طباطبايي مديركل دفتر نظارت بر بهره برداري آب آبفاي كشور ) از مركز 122 آبفاي گيلان گفت:
در اين بازديد گزارشي از روند فعاليتهاي صورت گرفته در دفتر ارتباط با مشتريان و وضعيت حال حاضر روند ثبت و رسيدگي به تماسهاي وارده به مركز ارائه شد .
وی در ادامه افزود: با توجه به اهميت فعالیتهاي حوزه CRM در ارتقاء شاخص رضايتمندي مشتركين شركت ، لزوم گسترش و ارتقاء فرآيندهاي جاري در مركز مورد تاكيد قرار گرفت .