X
نشست مدیر امور آبفار چناران با رئیس دادگستری این شهرستان

 نشست مدیر امور آبفار چناران با رئیس دادگستری این شهرستان

با هدف گسترش تعاملات در راستای خدمت رسانی بهتر به روستائیان، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی چناران با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کرد.
یکشنبه، 05 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر امور آبفار چناران در این نشست گزارشی از وضعیت آب شرب روستاهای چناران و چالشها و مشکلات موجود در تأمین آب شرب روستائیان ارائه کرد.

نوروز افروند در ادامه ضمن تشکر از همراهی و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای ارائه خدمات مطلوب و مستمر به روستائیان، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مجموعه قضائی شهرستان چناران در مقابله و برخورد با متخلفین و مرتکبین جرائم آب شد.

رئیس دادگستری چناران نیز با تقدیر از خدمات امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان به روستائیان، پیشنهاد تشکیل یک شورا از اعضای واحد حقوقی و مدیر آبفار و قاضی دادگستری برای تعیین مبانی و اصول مورد نظر و جمع بندی مطالب در مورد آب و مجاب کردن همه مشترکین به ثبت نام در سامانه ثنا قبل از تشکیل پرونده برای پیگیری های حقوقی و حل مشکل آدرس مشترکین برای ارسال اخطاریه های الکترونیکی را داد و آمادگی مجموعه دادگستری را در جهت هرگونه همکاری و مساعدت با این امور اعلام کرد.

تصاویر
  • نشست مدیر امور آبفار چناران با رئیس دادگستری این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری