X
اصلاح شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت

 اصلاح شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت

مدیر امور آب و فاضلاب رشت، از اصلاح شبکه فاضلاب در نقاطی از منطقه یک این شهر در فروردین ماه سال جاری خبر داد.
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 | Article Rating

محمود امیری گفت: به منظور دفع بهداشتی فاضلاب بیش از 35 خانوار شهر رشت، طی فرودین ماه، 131 متر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف آبفای منطقه 1 رشت شامل خیابانهای گلسار، بلوار شهید رجایی، بلوار معلم، خیابان طالقانی و... با استفاده از لوله های کاروگیت در اقطار مختلف با صرف هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 668 میلیون ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی؛ همچنین از نصب 10 باب دریچه فاضلاب بهداشتی کامپوزیت و تعویض و رفع شکستگی 4 عدد دریچه بتنی فاضلاب در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر 582 میلیون ریال برای ساخت و نصب دریچه های بهداشتی و سنتی فاضلاب در فروردین ماه سال جاری هزینه شد.

امیری از شهروندان خواست؛ با توجه به افزایش سرقت دریچه های چدنی فاضلابی در سطح شهر و‌ خطرات جانی و مالی و ضرر به بیت المال، در صورت مشاهده سارقین بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان تماس بگیرند.

مدیر امور آبفای رشت خاطر نشان شد: طی فروردین ماه در راستای رفع گرفتگی شبکه سنتی و بهداشتی فاضلاب به طول 700 متر در اقطار مختلف با استفاده از دستگاه واترجت و حمل لجن کش شستشو و لایروبی شد.

بنابراین گزارش؛ در مدت مذکور 35 فقره انشعاب فاضلاب نصب و در 3 آدرس مورد تقاضای مشترکین محترم، 208 متر عملیات نقشه برداری و طراحی بصورت رایگان انجام گرفت.

 

 

تصاویر
  • اصلاح شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری