X
آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان / بهره‌مندی جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار
ایلام

 آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان / بهره‌مندی جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان و بهره‌مندی جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار خبر داد.
شنبه، 08 اردیبهشت 1403 | Article Rating
محمد محمدی گفت: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.
وی افزود: این پروژه از محل پروژه های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.
محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه‌ آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می شود که امیدوارم با رایزنی های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستاها و شهرهای دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.
تصاویر
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان / بهره‌مندی جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری