X
دیدار مهندس کریمی با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)
جهاد آبرسانی

 دیدار مهندس کریمی با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) این استان، دیدار و گفتگو کرد.
دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 | Article Rating

در این دیدار که با حضور سردار مجیدرضا حسن زاده، جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه نیز همراه بود، طرفین ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه، به بررسی پروژه های محرومیت زدایی آبفا استان و جهاد آبرسانی به روستاهای استان پرداختند.

 کریمی در این دیدار با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در راستای جهاد آبرسانی به روستاها، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا، تاکنون به بیش از 500 روستای استان آبرسانی شده است و این روند تا آبرسانی به تمامی روستاهای واجد شرایط ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای پروژه های محرومیت زدایی آبفا در استان قدردانی کرد و گفت: سپاه همواره در کنار مردم و در جهت رفع مشکلات آنها بوده است و این همکاری در حوزه آب و فاضلاب نیز به خوبی مشهود است.

سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار دولت و مردم بوده و برای رفع مشکلات آنها تلاش خواهد کرد. وی با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در جهاد آبرسانی به روستاها، این اقدامات را ارزشمند و خداپسندانه دانست و گفت: سپاه آمادگی دارد تا در این زمینه با شرکت آبفا همکاری های لازم را انجام دهد. در پایان این دیدار، طرفین بر ادامه همکاری و تعامل در راستای رفع مشکلات آب شرب روستاییان استان تاکید کردند.

پس از این دیدار کریمی مدیرعامل  آبفا استان به همراه سردار اکبری، سردار حسن زاده و کارشناسان از پروژه های جهاد آبرسانی در سطح استان بازدید میدانی کردند؛

تصاویر
  • دیدار مهندس کریمی با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری