X
جلسه قرارگاه آب در استان کرمان
باحضور مدیرکل نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد

 جلسه قرارگاه آب در استان کرمان

جلسه قرارگاه آب استان کرمان با حضور مدیرکل نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیرعامل ، و جمعی از مدیران آبفا استان کرمان و جمعی از معاونین و مدیران آب منطقه‌ای کرمان برگزار شد.
یکشنبه، 02 اردیبهشت 1403 | Article Rating
علیرضا عبدیان مدیرعامل آبفا استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: 3 شهر کرمان ، سیرجان و رفسنجان شهرهای دارای تنش ابی هستند و عملیات اجرایی ما برای طرح های اضطراری از سال قبل اغاز شده که برای شهر کرمان حفر و تجهیز 20 حلقه چاه ، رفسنجان 5 حلقه چاه و در سیرجان 8 حلقه چاه و براساس برنامه زمانبندی باید اجرا شوند.
وی ادامه داد: طرح های ابرسانی در شهرهای رفسنجان و سیرجان تا پایان اردیبهشت و خرداد و خط صنعت در رفسنجان بزودی توسط وزیر بزودی به بهره برداری می رسد و مشکل آب رفسنجان با این طرح رفع می شود.
عبدیان خاطرنشان کرد: در سیرجان و کرمان نیز باید شبانه روزی کار شود تا بتوانیم با اتمام طرح های اضطراری تابستان را پشت سرگذاریم.
وی اظهار داشت : اگر طرح رابر و سیرجان اجرا شوند یک میلیون و صد نفر از جمعیت از تنش ابی خارج می شوند. ما در حال حاضر 1000 حلقه چاه شهری و روستایی فعال داریم اما متاسفانه عمر چاه های اب کاهش یافته است و باید مدنظر قرار گیرد.
مدیرکل نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر اهمیت تشکیل کمیته های هزینه و درآمد در شرکتهای آبفا تاکید کرد و افزود: باید در این دو کمیته برنامه ریزی و هدفگذاری شود و برای رسیدن به آن هدف تلاش کنیم و این حرکت به سوی هدف درسازمان سینرژی ایجاد میکند و همه افراد شرکت در خدمت به رسیدن به اهداف درمی آیند.

وی ادامه‌داد: در شرکتهای ما کمتر به هزینه فرصت از دست رفته توجه می شود ما باید با شاخص حرف بزنیم ما زمانی می توانیم کار موثر انجام دهیم که یک فهم مشترک از انچه که قرار است انجام دهیم برای همدیگر ایجاد کنیم جایی که کار تیمی انجام شود موفقیت را می بینیم.

طباطبایی اضافه کرد: پایداری در ارائه خدمات باید شامل تامین و توزیع و مصرف باشد که دو بخش عملیاتی و فرهنگی دارد شما باید برنامه داشته باشید و تشخیص دهید کدام کار برای شما نتیجه بخش است
وی با تاکید بر اهمیت جی ای اس در شرکتهای ابفا خاطر نشان کرد: جی ای اس در کرمان نیاز به تحول و جهش دارد و این نیازمند هزینه است چرا که در این حوزه هرچقد هزینه شود چندین برابر سود دارد و نباید به چشم هزینه به ان نگاه کرد و امروز یک ضرورت است.

تصاویر
  • جلسه قرارگاه آب در استان کرمان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری