X
مدیرعامل آبفا فارس خبر داد:   اصلاح و توسعه بالغ بر 814 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در سال 1402

 مدیرعامل آبفا فارس خبر داد: اصلاح و توسعه بالغ بر 814 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در سال 1402

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از اصلاح و توسعه بالغ بر 814 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای استان، طی سال گذشته خبر داد و گفت: سال پر تلاشی را در حوزه ی تأمین آب شرب مردم فارس پشت سر گذاشتیم و الحمدوالله این تلاش ها در افزایش رضایتمندی مردم موثر بود.
شنبه، 01 اردیبهشت 1403 | Article Rating
علی جان صادق پور با بیان اینکه به دلیل تداوم خشکسالی ها و تنش آبی در بیشتر شهرها و روستاهای استان، ماه های پرکاری را سپری کردیم ، گفت: بحمدالله با برنامه ریزی مدون قبلی و تلاش مضاعف، تنش آبی شهرها و روستاهای استان به خوبی مدیریت شد و خوشبختانه تلاش های صورت گرفته به نتیجه رسید و در حال حاضر وضعیت نسبتا مطلوبی را در غالب مناطق استان شاهد هستیم.

وی در همین راستا اظهار کرد: علاوه بر ذخائر سد ها، چشمه ها، قنات ها و ... تأمین بخش غالب آب شرب مردم استان فارس از طریق چاه ها تأمین می گردد که کاهش بارندگی مناسب در برخی نقاط استان موجب خروج تعدادی از منابع از جمله سد رودبال و تعدادی از چاه ها از مدار بهره برداری گردید.

وی افزود: همچنین تحت پوشش قرار گرفتن مشترکین جدید ایجاب می کند تا طرح های توسعه ای جدیدی در حوزه آبرسانی طراحی و اجرا شود که در همین راستا طی سال گذشته، علاوه بر اقدامات فنی و مهندسی گسترده با هدف نگهداشت و افزایش بهره وری تأسیسات آبرسانی موجود، به منظور تأمین آب شرب مشترکین جدید و قدیم، اقدام به اصلاح و توسعه افزون بر814کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع با صرف اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال گردید.

به گفته این مسئول ارشد حوزه آبرسانی استان فارس، اصلاح و توسعه بیش از 291 کیلومتر خط انتقال و اصلاح و توسعه بالغ بر 523کیلومتر شبکه توزیع در شهرها و روستاهای استان مشروح این اقدامات است.
تصاویر
  • مدیرعامل آبفا فارس خبر داد:   اصلاح و توسعه بالغ بر 814 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در سال 1402
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری