X
دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با استاندار ایلام
ایلام

 دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با استاندار ایلام

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به همراه معاونین شرکت روز سه شنبه 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ با استاندار ایلام دیدار و گزارشی از برنامه های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری و مشکلات و موانع تحقق اهداف عملیات اجرایی پروژه ها را ارائه کرد.
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 | Article Rating
محمد محمدی خدمت رسانی به مردم را افتخار این شرکت برشمرد و گفت: کسب رضایت مندی مردم از اهداف اصلی و اساسی شرکت محسوب می شود که امیدواریم با تلاش شبانه روزی در جهت تامین و توزیع آب، این مسئله محقق شود.
وی افزود: آبفای استان برنامه ها و اقدامات فراوانی جهت تامین و توزیع آب شهرها و روستای استان در دست اقدام داد که ارتقا ظرفیت تصفیه خانه آب شهر ایلام از 540 به 800 لیتر در ثانیه ، ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران و راه اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی آب در شهر دره شهر و ...... از مهمترین این برنامه ها است.
وی یادآور شد: برخی از پروژه های آبفا به دلایل مختلف زمان بر شده است که بهره‌برداری از این این پروژه ها در سال جاری، بجد در دستور کار قرار دارد.
محمدی، تکمیل پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی، روستاهای مسیر و اتمام ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، تکمیل شبکه فاضلاب و انشعابات فاضلاب شهر ایوان را از جمله این پروژه ها برای امسال بر شمرد.
وی به مشکلات حوزه آبرسانی شهر ایلام اشاره نمود و افزود: با توجه به فرسودگی خطوط و شبکه توزیع و اینکه طراحی خط انتقال مربوط به ادوار گذشته بوده، نیازمند نوسازی و طراحی جدید است.
مدیرعامل آبفای استان، اجرای طرح جهاد آبرسانی را فرصتی بزرگـ بـرای خدمـت بـه روسـتاییان معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: با تلاش های جهادی و شبانه روزی همکاران، بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین پیگیری های مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال حاضر آبرسانی به روستاهای محروم در فاز اول با سرعت مطلوبی در حال انجام است.
وی یادآور شد: فاز اول طرح جهاد آبرسانی در استان با 128 روستا ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محمدی افزود: با توجه به نیاز روستاهای استان به آبرسانی پایدار، قرارداد آبرسانی به 211 روستا در قالب قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی نیز با برآورد هزینه ۱۰ هزار میلیارد ریال امضا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خواستار همکاری استاندار در راستای تامین نیازهای مالی پروژه‌های در دست اقدام شد.
استاندار ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب محمد محمدی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و قدردانی از زحمات پرسنل آب و فاضلاب، آمادگی خود را برای همکاری و پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب اعلام نمود.
بهرام نیا با بیان برخی مشکلات و مسائل مربوط به آبرسانی مخصوصا طرح ابرسانی به ملکشاهی اظهار داشت: یکی از مطالبات بحق مردم ملکشاهی بهره‌برداری از این پروژه‌ است که امیدوارم این پروژه‌ در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
تصاویر
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با استاندار ایلام
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با استاندار ایلام
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با استاندار ایلام
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری