X
نخستین جلسه مدیران دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت های آب و فاضلاب کشور در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

 نخستین جلسه مدیران دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت های آب و فاضلاب کشور در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

نخستین جلسه مدیران بارزسی و رسیدگی به شکایات در سال ۴۰۳ با موضوع "مرور شرح وظایف دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات" با حضور هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و محمد امجد سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403 | Article Rating
این نشست به منظور هم اندیشی و تبیین تجربیات مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات با حضور مدیران بازرسی در خصوص ارزیابی عملکرد در سطوح مختلف و همچنین مروری بر شرح وظایف دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات برگزار شد و برخی از مدیران دفاتر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اهداف و برنامه عملیاتی ابلاغ شده ارائه کردند.
مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور بر تبیین رویکرد‌های نظارتی با هدف حفظ هر چه بیشتر عملکرد سازمانی به ویژه هم افزایی موثر تاکید کرد و خواستار همکاری مستمر و تبادل تجربیات طرفین گردید.
هاشم امینی، در این جلسه به تشریح فرایند ارزیابی عملکرد و مسیر طی شده پرداخت و بر لزوم ارزیابی و استمرار آن تاکید کرد و خواستار انجام جدی بازرسی های دوره ای و موردی از بخش های مختلف شرکت های آب و فاضلاب شد و این را یکی از رسالت های مهم دانست که میتواند در خدمت رسانی مناسب تر به مردم موثر واقع شود.
وی با اشاره به لزوم پاسخگویی به موقع به درخواست های مردمی اظهار داشت: باید با اتخاد تدابیر مناسب در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی به درخواست ها و شکایات در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه محمد امجد، سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات ضمن معرفی کامل رویکردها و برنامه های حوزه بازرسی بر روند ارزیابی عملکرد از ابتدای فعالیت دفتر بازرسی تاکنون پرداخت و از عملکرد دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب کشور و نتایج مهم ارزیابی های صورت گرفته گزارش تفصیلی ارائه کرد.
مجتبی فرهادی، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب شیراز نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دفتر بازرسی آبفا شیراز در سال ۴۰۲، پیشنهاداتی را که از دفاتر بازرسی منطقه هفت احصا و جمع بندی گردیده بود به سمع و نظر حضار رساند.
تصاویر
  • نخستین جلسه مدیران دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت های آب و فاضلاب کشور در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری