X
 اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرستان خمام

  اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرستان خمام

در راستای جلوگیری از هدر رفت آب شرب، خط انتقال آب شرب روستای شیجان و شبکه توزیع در مسیر رودخانه خمام رود اصلاح و بازسازی شد.
دوشنبه، 27 فروردین 1403 | Article Rating

مدیر امور آبفای خمام بیان داشت: در راستای بهبود کیفیت و کمیت آبرسانی به 2 هزار و 730 نفر جمعیت ساکن در روستای شیجان و روستاهای همجوار خط انتقال آب شرب این مسیر به سایز 200، اصلاح و با انجام این عملیات از ایجاد شکستگی و هدر رفت بیش از 2 لیتر بر ثانیه آب شرب سالم و بهداشتی پیشگیری شد.

ماریا نیک کار در ادامه افزود: همچنین جهت جلوگیری از هدر رفت آب شرب و کاهش آب بدون درآمد، طی مانور نشت یابی شبکه توزیع شهری یک مورد شکستگی لوله سایز 110 زیر پل آزادگان و در مسیر رودخانه خمام رود شناسایی شد، که به دلیل عدم امکان دسترسی زمینی با قایق مسیر رودخانه طی و شکستگی مرتفع شد، در پی این اصلاح از هدر رفت 1 لیتر بر ثانیه آب شرب پیشگیری شد.

وی هزینه انجام این اصلاح و بازسازی ها را 500 میلیون ریال عنوان کرد.

نیک کار با اشاره به نگهداري سیستم برقی تاسيسات آبرساني، گفت: در راستای پیشگیری از هرگونه قطعی طولانی مدت آب شرب مشترکین محترم شهرستان خمام، با اصلاح، رفع نقص و سرویس مستمر تابلو های برق تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی از سوختن الکتروپمپ های شناور این تاسیسات در دوره یکساله 1402 پیشگیری بعمل آمد؛ با انجام این سرویس های دوره ای و نگهداری به موقع از تاسیسات آبرسانی و الکتروپمپ ها حدود 3 میلیارد ریال در هزینه های شرکت صرفه جویی شد.

تصاویر
  •  اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرستان خمام
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری