X
تامین آب روستاهای بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)

 تامین آب روستاهای بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) 16 روستای بخش خضرآباد شهرستان اشکذر از آب شرب پایدار برخوردار می شوند.
دوشنبه، 27 فروردین 1403 | Article Rating
جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)، 688 خانوار روستاهای بخش خضرآباد شهرستان اشکذر با جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر از آب شرب پایدار و سالم بهره مند می شوند.

او بر تحقق عدالت و پیشگیری مهاجرت از روستاها تاکید کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 62 درصد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به اجرای حدود 50 کیلومتر خط انتقال در این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در این مجتمع آبرسانی 10 مخزن سرراهی و ذخیره آب با حجم 2 هزار متر مکعب احداث شده است.

علمدار با بیان اینکه 25 مجتمع آبرسانی روستایی در حال بهره‌برداری بوده و احداث 10 مجتمع دیگر نیز در برنامه آتی شرکت آبفا قرار دارد، اظهار داشت: اقدامات تکمیلی فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) شامل شش ایستگاه پمپاژ و عملیات تکمیلی حفاظت فیزیکی و تله متری در صورت تامین اعتبار در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

او شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها را مهم برشمرد و گفت: تاکنون 80 میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی و محرومیت زدایی برای اجرای این پروژه هزینه شده است و تکمیل آن نیازمند 90 میلیارد تومان اعتبار است.
تصاویر
  • تامین آب روستاهای بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری