X
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

 برقراری بیش از 483 هزار تماس با شرکت آبفا استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 483 هزار فقره تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برقرار شد.
یکشنبه، 26 فروردین 1403 | Article Rating

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 483 هزار فقره تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برقرار شد.

«علی محمد نادرخانی» اظهار کرد: از این میزان تماس بیش از 86 هزار فقره بصورت مستقیم و توسط کارشناسان دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مپرا) پاسخگویی و رسیدگی شده است.

وی افزود: در سال 1402 تعداد 458 هزار فقره تماس ورودی نیز با سامانه گویای 122 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: بیشترین دلایل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان به ترتیب به قطعی، اعلام شکستگی و پرداخت قبوض ارتباط دارد.

به گفته نادرخانی: درخواست صوتی مشترکین، تماس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سایر تماس های غیرمرتبط نیز دیگر دیگر دلایل عمده تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان بوده است.

این مسئول یادآور شد: در سالی که گذشت بیش از 7 هزار نفر نیز در تماس های خود با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان زنجان در نظرسنجی این مرکز شرکت کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات روزآمد و مطلوب به مشترکین بیان داشت: شماره 122 به عنوان یکی از راه ها دریافت خدمات غیرحضوری شرکت آبفا بصورت شبانه ورزی به مشترکین شهری و روستایی خدمات ارائه می کند.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری