X
انجام بیش از ۷۵ هزار تست کلر سنجی در شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد

 انجام بیش از ۷۵ هزار تست کلر سنجی در شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: طبق پایش و گزارش دانشکده علوم پزشکی اسفراین به عنوان دستگاه ناظر بر کیفیت آب، مطلوبیت کلرسنجی در محدوده شهری اسفراین و بام و صفی آباد حدود ۱۰۰ درصد و در روستاها بیش از ۹۵ درصد ارتقاء یافته است، به طوریکه در شهرها و روستاها مطلوبیت کلر باقیمانده آزاد در وضعیت عالی می باشد.
یکشنبه، 26 فروردین 1403 | Article Rating
رضا نعیمی با اشاره به اقدامات مهم و موثر انجام گرفته در حوزه ارتقاء کیفیت آب اظهار داشت: تمامی مخازن شهری و بیش از ۵۰ درصد مخازن روستایی پر اهمیت مورد شست وشو و گندزدایی قرار گرفت و مخزن تانکر سیار نیز ضمن شست وشو و گندزدایی مستمر، در تمام سرویس های آبرسانی طبق استاندارد مورد گندزدایی، نمونه برداری و کنترل کیفیت قرار می گیرد.
وی افزود: تمام منابع و مخازن آب و نقاط مختلف شبکه توزیع آب به صورت مستمر مورد نمونه برداری و پایش قرار می گیرد و این نمونه ها در آزمایشگاه های مجهز آب امور و ستاد مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرد، لذا به تمامی مصرف کنندگان و مشترکین محترم، اطمینان خاطر داده می شود که آبی با کیفیت و سالم را میل می کنند.
نعیمی عنوان کرد: از اقدامات مهم در حوزه کیفیت آب در سال ۱۴۰۳، تهیه نقشه های پهنه بندی پارامترهای کیفی شبکه توزیع و منابع آب می باشد. همچنین اجرا و پیاده سازی برنامه ایمنی آب شهر اسفراین از دیگر برنامه های سال ۱۴۰۳ می باشد.
تصاویر
  • انجام بیش از ۷۵ هزار تست کلر سنجی در شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری