X
اختصاص بخشی از پساب فاضلاب قمصرٍ کاشان به فضای سبز شهری
در جلسخ مدیریت شهری قمصر با مدیرعامل آبفا مطرح شد:

 اختصاص بخشی از پساب فاضلاب قمصرٍ کاشان به فضای سبز شهری

موضوعات اختصاص بخشی از پساب فاضلاب قمصر به فضای سبز شهری و راهکارهای رفع معارضات محلی برای حفر چاه آب آشامیدنی در این شهر با حضور مدیران شهری قمصر و مسئولان شرکت آبفا بررسی شد.
ﺳﻪشنبه، 21 فروردین 1403 | Article Rating

یاسراسماعیلی مدیرعامل آبفای کاشان در دیدار نوروزی «جعفر معظمی» رئیس شورا و «مجتبی ولی پناه» شهردار قمصر با وی گفتفاضلاب شهری اساسا یک موضوع محیط زیستی است و معتقدیم باید پساب به شیوه‌ای مدیریت شود که بیشترین منفعت را برای مردم منطقه داشته باشد.

اسماعیلی بر ضرورت همکاری مابین شرکت آبفا و مدیریت شهری در قمصر کاشان تاکید کرد و گفت: کارکنان آبفای کاشان با همه توان خود برای تامین آب شرب پایدار در منطقه تلاش می‌کنند و همکاری مدیریت شهری در هر منطقه، در به ثمر رسیدن این تلاشها نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان تصریح کرد: قمصر به دلیل جاذبه‌های گردشگری و وضعیت آب و هوایی همیشه مورد استقبال گردشگران و شهروندان منطقه فرهنگی کاشان بوده، و طبیعتا تامین آب شرب پایدار برای این شهر نیازمند تمهیدات ویژه است.

اسماعیلی تاکید کرد که همراهی مدیریت شهری و همکاری شهروندان در به ثمر رسیدن این تمهیدات و تلاشها نقش اساسی دارد و امیدواریم این همکاری به تسهیل در روند صدور مجوزهای حفاری توسعه شبکه و انشعابات و همچنین حفر چاه آب منجر شود.

در این دیدار که در دفتر مدیرعامل آبفای کاشان برگزار شد، «سیدمحمد سید حلاج» سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری، «علی رضا ذراتی» سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و «محمد رجبی» رئیس اداره آبفای قمصر نیز حضور داشتند.

تصاویر
  • اختصاص بخشی از پساب فاضلاب قمصرٍ کاشان به فضای سبز شهری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری