X
اجرای بیش از 300 هزار آزمایش کیفی آب در استان زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

 اجرای بیش از 300 هزار آزمایش کیفی آب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه کیفیت آب خط قرمز این شرکت محسوب می شود گفت: در سالی که گذشت توسط مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت بیش از 300 هزار آزمون کیفی انجام شد.
ﺳﻪشنبه، 21 فروردین 1403 | Article Rating

«علی محمد نادرخانی» اظهار کرد: از این تعداد آزمون بیش از 287 هزار در حوزه کلرسنجی، بیش از 10 هزار فقره در حوزه میکروبی و بیش از 2 هزار مورد نیز در بخش فیزیکو شیمیایی انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه انجام آزمون های کیفی ریزآلاینده های معدنی، سموم و مواد آلی و بیولوژی نیز توسط مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان زنجان انجام می شود گفت: با تجهیز بیشتر این مرکز تلاش می کنیم خدمات مطلوب تری در سنجش کیفیت آب استان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: گواهی برنامه ایمنی آب نیز در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره و دو مجتمع روستایی والایش و خراسانلو اخذ شده و همچنین در سال 1402 اجرا و پیاده سازی این برنامه در شهرهای قیدار و زرین آباد و روستای دیزج آباد انجام شده است.

نادرخانی گفت: در حوزه ارتقاء شاخص های کیفی آب در سالی که گذشت گواهی استاندارد ایزو 17025 برای آزمایشگاه های باکتریولوژی و فیزیکوشیمیایی آزمایشگاه مرکزی اخذ و تمدید شده و برای آزمایشگاه های باکتریولوژی آب خرمدره، فلزات سنگین و شیمیایی فاضلاب آزمایشگاه مرکزی نیز اجرا و پیاده سازی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون 14 باب آزمایشگاه آب در نقاط مختلف استان کیفیت آب 21 شهر و 632 روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را انجام می دهند.

 

تصاویر
  • اجرای بیش از 300 هزار آزمایش کیفی آب در استان زنجان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری