فرهاد بختیاریفر با بیان اینکه "مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ " مسئول دریافت و پاسخگویی به کلیه تماس های برقرار شده از شهرها و روستاهای استان است، اظهار کرد: همکاران ما در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب به منظور رفاه حال مشترکین در تعطیلات نوروز نیز به فعالیت خود ادامه دادند.
بختیاریفر تصریح کرد: در ۱۳ روز تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ همکاران ما ۲۴ ساعته در خدمت مشترکین بودند و بیش از ۱۷ هزار تماس ورودی با ۱۲۲ در این مدت، ثبت شده است.
وی با بیان اینکه ۸۹۵۰ مورد از این تماسها توسط سیستم و ۸۳۱۰ تماس توسط کارشناسان، پاسخ داده شده است، عنوان کرد: بیشترین تماس به دلیل قطع آب در شهر ملایر بود که روز ۱۳ فروردین بیش از سه هزار تماس در این رابطه داشتیم البته این موضوع، پیشتر به ساکنین مناطق مربوطه اطلاعرسانی شده بود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۳۵۵ مورد حادثه آب و فاضلاب در استان به ثبت رسید که با پیگیری اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب استان، رفع شدند.