X
توزيع ١٤٥ متر مكعب آبرساني سيار طي ١٥ روز فروردين ١٤٠٣ در شهر ماكلوان و روستاي زيده

 توزيع ١٤٥ متر مكعب آبرساني سيار طي ١٥ روز فروردين ١٤٠٣ در شهر ماكلوان و روستاي زيده

در شهر ماکلوان طی 15 روز فروردین 1403 حدود 145 متر مکعب آب شرب بهداشتی از طریق تانکر توزیع گردید.
شنبه، 18 فروردین 1403 | Article Rating

سرپرست امور آبفای فومن از توزیع حدود 145 متر مکعب آب شرب سالم و بهداشتی در شهر ماکلوان و روستای زیده برای گذر تنش آبی خبر داد .

حامد آذر سرپرست آبفای فومن افزود ، باتوجه به شروع تعطیلات نوروز 1403 و حجم ورود مسافرین و گردشگران و کاهش نزولات جوی و بالارفتن مصارف آب شرب و بهداشتی و غیره ، بیش از 145 متر مکعب آب شرب سالم و بهداشتی طی 15 روز فروردین 1403 توسط تانکر آبرسانی سیار در خیابانهای کادوس ، شمشه ، امام حسین ، صابری ، 9 دی و بازارچه شهر ماکلوان با حددود 1100 فقره اشتراک تجاری و مسکونی که جز مسیرهای پرتردد اصلی مسافرین و گردشگران بوده و همچنین مخزن روستای زیده و روستاهای منشعب از آن شامل زیده بالا و پائین ، تیمورکوه و شالتوک با حدود 450 فقره اشتراک جهت تامین آب شرب توزیع گردید.

آذر افزود : با توزیع این مقدار آب بصورت تانکر سیار بخش اعظمی از مشکل کمبود آب در شهر ماکلوان و روستاهای منشعب از مخزن زیده مجموعا با حدود 1550 فقره اشتراک مرتفع گردید.  

وی گفت : آبرسانی سیار یکی از راهکارهای مناسب تامین آب بوده تا در مواقع ضروری و بحرانی آب شرب بهداشتی بمنظور جبران کمبود آب شرب سالم و بهداشتی در بین روستاهایی که دارای تنش آبی می باشد توزیع گردد . 

تصاویر
  • توزيع ١٤٥ متر مكعب آبرساني سيار طي ١٥ روز فروردين ١٤٠٣ در شهر ماكلوان و روستاي زيده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری