داودی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر برای ارتباط بین واحدهای پاسخگویی، مشترکین و بهره برداری جهت ارائه خدمات رسانی سیستمی بهتر به مشترکین شرکت بود.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه ضمن تشکر از دکتر سوری به دلیل حضورشان در این جلسه، از اعضای کمیته CRM شرکت خواست که به طور جدی و مستمر پیگیر دستیابی و اجرای یک سیستم کامل و جامع خدمات رسانی و کنترل از راه دور به جای سیستمهای سنتی باشند.
در این جلسه ضمن ارائه فعالیت های انجام شده در واحد GIS، نرم افزارهای مشترکین و ۱۲۲ از طرف معاونین بهره برداری، منابع انسانی و مشترکین شرکت، مدیر مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفا کشور نیز راهکارهای مناسبی را جهت ارتقای CRM شرکت بیان کرد و همچنین به ضرورت وجود سیستمی کامل به منظور ثبت اطلاعات با قابلیت استخراج یک خروجی مناسب جهت تصمیم گیری های مدیریتی، تأکید کرد.
گفتنی است کنترل و هدایت آنلاین واحدهای امداد حوادث و مسئولین قرائت کنتور، پاسخگویی سریع و کامل به مشترکین، اطلاع رسانی به موقع و آموزش مناسب پرسنل پاسخگو و خدمات رسان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.