X
تصفیه خانه فاضلاب جدید مشهد وارد مدار بهره برداری شد

 تصفیه خانه فاضلاب جدید مشهد وارد مدار بهره برداری شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: عملیات بهره بردای از تصفیه خانه فاضلاب پرکند آباد 2 مشهد به عنوان گامی بزرگ در نجات رودخانه کشف رود این شهر آغاز شد.
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 | Article Rating

حسین اسماعیلیان در این باره افزود: بخش اول عملیات احداث تصفیه خانه پرکندآباد ۲ با ظرفیت تصفیه ۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز اکنون فاضلاب‌گیری شده است. وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این تصفیه‌خانه در سال ۱۳۹۵ آغاز و در سال ۱۳۹۷ متوقف شده بود که با پیگیری های انجام شده در سال ۱۴۰۱ و با اخذ اعتبار از محل صندوق توسعه ملی مجدد عملیات اجرایی آن شروع و سرعت گرفت.


اسماعیلیان ادامه داد: برای بهره برداری از این بخش از تصفیه خانه ۱۰ هزار میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به قیمت روز هزینه شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور است که در چهار بخش اجرا خواهد شد و با تکمیل آن ۲۰۰ هزار مترمکعب در روز به ظرفیت تصفیه فاضلاب این شهر افزوده می شود.


اسماعیلیان اضافه کرد: بخش دوم این تصفیه خانه نیز با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید. به گفته وی، طرح ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد به رغم وجود مشکلات مالی با جدیت در حال اجرا است.

تصاویر
  • تصفیه خانه فاضلاب جدید مشهد وارد مدار بهره برداری شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری