X
کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی در هفته اول فروردین با سامانه ۱۲۲
در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته:

 کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی در هفته اول فروردین با سامانه ۱۲۲

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی با مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) در هفته اول فروردین و در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
چهارشنبه، 08 فروردین 1403 | Article Rating

نامداری در این خصوص گفت: تعداد تماس ها و گزارشات مشترکین در هفته اول فروردین ماه سال جاری ۲ هزار و ۶۹ مورد ثبت گردیده که این رقم در زمان مشابه سال گذشته ،۳ هزار و ۹ مورد بوده است و گزارشات دریافتی حاکی از کاهش ۳۱ درصدی تماس ها می باشد.
وی در ادامه با اشاره به کاهش ۲۷ درصدی حوادث آب و فاضلاب در هفته اول سال جاری، تعداد حوادث در هفته اول فروردین سال ۱۴۰۳ را ۳۵۸ مورد و حوادث در زمان مشابه سال گذشته را ۴۹۴ مورد عنوان کرد.
مدیرعامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت در آخرین روزهای پایانی سال گذشته و ایام آغازین سال جاری حکایت از این مهم دارد.
نامداری در خاتمه گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو گذر کنیم.

تصاویر
  • کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی در هفته اول فروردین با سامانه ۱۲۲
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری