X
تلاش گروه های عملیاتی آبفای ایلام برای پایداری  آب
ایلام

 تلاش گروه های عملیاتی آبفای ایلام برای پایداری آب

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و علیرغم وجود بارش های سیل آسا، تاکنون مشکلی در تامین آب شرب در سطح استان نداشته ایم.
یکشنبه، 05 فروردین 1403 | Article Rating

محمد محمدی با تاکید بر آماده باش کامل کارکنان آبفا استان برای مقابله با هر حادثه احتمالی، افزود: با وجود احتمال آسیب به تاسیسات و زیرساخت‌های آب و بروز افت فشار یا قطعی آب، با آماده باش کامل نیروها و تجهیزات و همکاری مردم، به جز سه مورد، افت فشار یا قطعی در شبکه آب مشاهده و گزارش نشده است.

وی تصریح کرد : بعلت سوختگی الکتروپمپ چاه ترمینال شهر ایلام، مناطق فنی و حرفه ای قسمتی از پیچ آشوری و قسمتی از بانقلان تا ساعت ۲ بامداد ۴۰۳/۱/۱ با قطعی آب مواجه می‌شوند.

محمدی اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین باران، طغیان و افزایش کدورت چشمه سراب دره شهر به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده آب شرب شهر دره شهر، این شرکت جهت کنترل سلامت آب شرب مشترکین، نسبت به خارج نمودن موقت چشمه مذکور از مدار بهره برداری و تا رسیدن کدورت آن به حالت نرمال، اقدام نموده که این امر سبب افت فشار آب در برخی از نقاط مرتفع این شهر شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: همچنین بر اثر بارش شدید باران خط انتقال آب ۲۵۰ میلیمتری چشمه به تصفیه خانه آب دربند تخریب شد که به جهت جلوگیری از افت فشار یا قطع آب، یک حلقه چاه شخصی کنترل کیفیت شده، اجاره و وارد مدار شد و در حال حاضر مشکل تامین آب روستای مجتمع دربند رفع گردید.

محمدی با بیان انکه طی ساعات آتی، چهار دستگاه تانکر آبرسان جهت تقویت توان آبرسانی به منطقه اعزام می گردد، خاطرنشان ساخت: از مردم استان خواهشمندیم با سعه صدر و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر‌ضرور، همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

تصاویر
  • تلاش گروه های عملیاتی آبفای ایلام برای پایداری  آب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری