X
صرفه‌جویی و درآمد 10 میلیارد تومانی آبفای قم از اجرای پیشنهاد‌های کارکنان
در اختتامیه ششمین جشنواره نظام پیشنهاد‌های آبفای قم عنوان شد؛

 صرفه‌جویی و درآمد 10 میلیارد تومانی آبفای قم از اجرای پیشنهاد‌های کارکنان

ششمین جشنواره نظام پیشنهاد‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم با تجلیل از پیشنهاددهندگان برتر به کار خود خاتمه داد.
ﺳﻪشنبه، 22 اسفند 1402 | Article Rating

حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در آیین اختتامیه ششمین جشنواره نظام پیشنهاد‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم که  با حضور رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و تحول اداری شرکت مهندسی آبفای کشور و برخی از مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: فعال بودن نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها می‌تواند روند اصلاح فرایندها و رفع چالش‌های موجود در سازمان را تسریع بخشد.

وی با بیان اینکه اعتقاد به موضوع نظام پیشنهاد‌ها به عنوان یک اصل اساسی در بهبود شرایط اداره شرکت در آبفای قم وجود دارد، گفت: مشارکت همکاران در نظام پیشنهاد‌ها می‌تواند مجموعه مدیریتی شرکت را در مسیر صحیح اداره شرکت قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزاری ششمین جشنواره نظام پیشنهاد‌ها را در راستای تقویت انگیزه و توسعه مشارکت کارکنان دانست و گفت: امیدواریم این حرکت آغازی دوباره برای مشارکت گسترده‌تر همه کارکنان در نظام پیشنهاد‌ها باشد.

دبیر جشنواره نظام پیشنهاد‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز به ارائه گزارشی از نحوه انتخاب پیشنهاد‌های برتر پرداخت و گفت: از 140 پیشنهاد رسیده 12 پیشنهاد انتخاب شد که با رأی کمیسیون توسعه مدیریت شرکت سه پیشنهاد به عنوان پیشنهاد‌های برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرد و از 9 پیشنهاد دیگر نیز تقدیر می‌شود.

علی عباس محققیان ملاک انتخاب پیشنهاددهندگان برتر را نیز در این دوره پیشنهاد‌های مصوب اعلام کرد و یادآور شد: شاخص تجلیل از کارگروه‌های نظام پیشنهاد‌ها نیز زمان بررسی پیشنهاد‌ها، کیفیت کار کارگروه و تعداد بررسی‌ها بوده است که در همین راستا از هشت کارگروه برتر تقدیر می‌شود.

دبیر نظام پیشنهاد‌های شرکت آب و فاضلاب استان نیز با اشاره به افزایش سرانه پیشنهاد کارکنان این شرکت از 1.38 در سال 1401 به 3.13 در سال جاری اظهار داشت: این مهم با حمایت مدیریت شرکت و اعتقاد به نظام پیشنهاد‌ها محقق شده است.

وی نرخ سرانه مشارکت کارکنان را 52 درصد  و نرخ مشارکت مدیران را در نظام پیشنهاد‌ها 54 درصد اعلام کرد و گفت: در یک سال گذشته 951 پیشنهاد به کمیته نظام پیشنهاد‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم ارائه شده است که از این تعداد 62 پیشنهاد را ذی‌نفعان شرکت اعم از پیمانکاران و مشترکان ثبت کرده‌اند.

رضا غفاری با اشاره به اثربخشی پیشنهاد‌های ارائه شده خاطرنشان کرد: اجرای پیشنهاد مصوب در سال جاری بالغ‌بر 10 میلیارد تومان صرفه‌جویی و یا افزایش درآمد برای شرکت آب و فاضلاب به همراه داشته است.

تصاویر
  • صرفه‌جویی و درآمد 10 میلیارد تومانی آبفای قم از اجرای پیشنهاد‌های کارکنان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری