علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا فارس در این همایش با اشاره به اینکه خدمات مشترکین از اصلی ترین بخشهای شرکت است، گفت: شما مأمورین زحمت کش و پرتلاش قرائت کنتور، به واسطه ی ارتباط مستقیم با مشترکین، معرف فرهنگ سازمانی ما نیز هستید؛ بنابراین با تکریم مردم و ارائه ی خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهید بود.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه با اشاره به اصل تکریم مشترکین، اظهار داشت: معاونت خدمات مشترکین باید با حساسیت ویژه، ضمن تاکید بر اصل مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، سعه صدر و برخورد مناسب با مردم را در دستور کار خود قرار دهد.
وی در همین راستا با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت های خدمات مشترکین ، به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اذعان کرد: باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است.
رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس، نحوه ی ارائه خدمات به مشترکین امور آبفا شهرهای تابعه را مثبت ارزیابی نمود و بیان داشت: در راستای تسهیل خدمات به شهروندان ، برنامه هایی را در دست اجرا داریم و به مسئولین خدمات مشترکین در امور تابعه ابلاغ گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت ، خدماتی مطلوب تر به شهروندان ارائه گردد.
در این همایش 16 تن از مأمورین قرائت کنتور و وصول مطالبات شرکت آبفا فارس در شهرستان های استان، مورد تقدیر قرار گرفتند.