X
واگذاری بیش از 24 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در فارس، طی 11 ماه گذشته/ رشد 41 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل

 واگذاری بیش از 24 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در فارس، طی 11 ماه گذشته/ رشد 41 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: در 11 ماه گذشته بالغ بر 24 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده است که به طور میانگین نسبت به مدت مشابه در سال 1401 رشد 41 درصدی داشته است.
یکشنبه، 13 اسفند 1402 | Article Rating

علی جان صادق با بیان اینکه با توسعه شهرها و روستاها، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب افزایش می یابد، اظهار داشت: در 11 ماه گذشته از سال جاری، بالغ بر 21 هزار فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده است که از این تعداد 6 هزار و600 فقره در روستاها و 14 هزار و 400 فقره نیز در شهرهای استان بوده است.

او در خصوص رشد آمار واگذاری انشعاب آب به متقاضیان جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نیز گفت: این تعداد مجموعا نسبت به مدت مشابه در سال 1401 رشدی 41درصدی داشته است.

وی افزود: در همین راستا بالاترین واگذاری انشعاب آب در میان شهرستان های استان مربوط به شهرستان مرودشت با یک هزار و 451 فقره انشعاب و کمترین واگذاری نیز در شهرستان جویم با 126 فقره واگذاری بوده است.

به گفته مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در بخش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز تعداد انشعاب فاضلاب واگذار شده در 11 ماه گذشته 3 هزار و 6 فقره بوده است که بالاترین واگذاری انشعاب در میان شهرهای منتفع از خدمات فاضلاب مربوط به شهر آباده با یک هزار و 27 فقره و کمترین واگذاری نیز در شهر داراب با 20 فقره بوده است.

صادق پور اظهار کرد: ارائه ی این خدمات در مقایسه با 11 ماهه سال 1401 رشدی 41 درصدی را نشان می دهد.

گفتنی است، در حال حاضر 4 روستا و 8 شهر استان ازخدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منتفع هستند؛ بر همین اساس پایین بودن سرانه ی بهره مندی شهرها و روستاهای استان از سامانه دفع بهداشتی فاضلاب، آمار واگذاری انشعاب فاضلاب در استان را معدود نموده است.

تصاویر
  • واگذاری بیش از 24 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در فارس، طی 11 ماه گذشته/ رشد 41 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری