X
احیا و بازسازی زیرساخت های آبی راه حل کاهش نیاز به تولید آب است

 احیا و بازسازی زیرساخت های آبی راه حل کاهش نیاز به تولید آب است

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فلاضلاب کشور در جلسه رصد و پایش آب استان کرمان گفت: احیا و بازسازی زیرساخت های آبی و ارائه خدمات ، راه حل مناسبی برای کاهش نیاز به تولید آب است و باید توام با ریشه یابی مشکلات به اثربخشی خدمت رسانی هم توجه شود.
یکشنبه، 13 اسفند 1402 | Article Rating

علیرضا طباطبایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فلاضلاب کشور در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل و مجموعه آبفا استان کرمان در رفع مشکلات ابی استان تاکنون خاطرنشان کرد : برای رفع تنش ابی استان نیاز است که پروژه محور کار کرد و به جزئیات هر پروژه توجه شود تا پروژها به ثمر برسند .

وی افزود: باید به مشکلات آب استان کرمان نگاه حل مسئله و جزئی داشت تا با حفظ توان تامین آب فعلی آن را ارتقا دهیم .
علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در ادامه اظهارداشت: توان تامین آب استان کرمان 2هزار و 53 لیتر بر ثانیه است که برای افزایش این میزان و گذر از تابستان سال آینده ، 7 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد در دستور کار قرار دارند که درصورت تامین اعتبار به اتمام می رسند.
وی ادامه داد: حفر و تجهیز 20 حلقه چاه پدافندی ، احداث مخزن به حجم 5 هزار متر مکعب ، افتتاح مخزن به حجم 500 مترمکعب و بازسازی خط انتقال آب منطقه سرآسیاب فرسنگی، احداث بخش از رینگ شهر کرمان به طول 8 کیلومتر از جمله طرح های اضطراری گذر از تابستان هستند که عملیات اجرایی آنها آغاز شده و امیدواریم با تامین اعتبار مناسب به بهره برداری برسند.

تصاویر
  • احیا و بازسازی زیرساخت های آبی راه حل کاهش نیاز به تولید آب است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری