X
نصب 78 سیستم گندزدایی در منابع آبی سطح استان
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان عنوان کرد

 نصب 78 سیستم گندزدایی در منابع آبی سطح استان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از نصب 78 سیستم گندزدایی در تصفیه خانه و چاه های تأمین آب شرب استان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد.
شنبه، 05 اسفند 1402 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: گندزدایی آب شرب از وظایف اصلی شرکتهای آب و فاضلاب است که در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی انجام می گیرد و برای تحقق این مهم وجود تجهیزات و دستگاه های مناسب به منظور اطمینان از تداوم عملکرد گندزدایی ضروری است و به همین دلیل در سالجاری شرکت آبفا کردستان موفق به عقد قرارداد خرید و نصب 78 سیستم گندزدایی با اعتباری بالغ بر 32.7 میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی شرکت و آزمایشگاه تصفیه خانه آب شهر بانه در سالهای گذشته موفق به اخذ گواهینامه استاندارد 17025 شده اند، افزود: آزمایشگاه مرکزی شرکت، گواهینامه همکار و معتمد محیط زیست را هم دریافت نموده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: همچنین پیش ارزیابی آزمایشگاه آب شهرستان سقز و ارزیابی نهایی آزمایشگاه فاضلاب شهرستان مریوان توسط ارزیاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موفقیت انجام شده است.

فرهاد پیرامون مزایای پیاده سازی استاندارد 17025 گفت: ارتقاء کیفیت دقت و صحت نتایج آزمون، اطمینان از درستی نتایج آزمایشگاه و پذیرش بهتر گزارشات آزمون در مراجع ملی و بین‌المللی، بهبود وضعیت تجهیزات آزمایشگاه، استاندارد کردن روش‌های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه‌ها، ارتقاء سطح مشتری مداری آزمایشگاه‌ها برخی از مهمترین این مزایا است.

 

 

 

 

تصاویر
  • نصب 78 سیستم گندزدایی در منابع آبی سطح استان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری