X
اجرای 600 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در کردستان
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد

 اجرای 600 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون 600 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در این استان انجام شده است.
یکشنبه، 29 بهمن 1402 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت آبفا کردستان با جمع آوری، انتقال و تصفیه آب از طریق بهره برداری از تأسیسات تأمین و تقسیم و توزیع آب و همچنین تأسیسات مرتبط با جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای استان فعالیت گسترده ای دارد.

وی با اشاره به جمعیت بالغ بر 1.8 میلیون نفری در استان گفت: شرکت آبفا خدمات خود را در دو بخش آب و فاضلاب در قالب 576 هزار فقره اشتراک به صورت شبانه روزی به مردم و مشترکین ارائه می دهد.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: طبیعتا خدمات رسانی در این سطح نیازمند بهره مندی از خطوط و انتقال، شبکه ها و تأسیسات فراوان و به روز دارد که این کار به طور مداوم در سطح استان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: یکی از بخش هایی که به شکل مرتب نیاز به اصلاح یا توسعه دارد شبکه های آب و فاضلاب است که در همین راستا اقدامات مهمی طی 2.5 سال اخیر اجرا شده است.

فرهاد تصریح کرد: در دولت سیزدهم 600 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان انجام شده است که نشان دهنده توجه ویژه دولت به تقویت زیرساختها و بهبود خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب دارد.

تصاویر
  • اجرای 600 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در کردستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری