X
پیاده‌سازی عزتمندانه قوانین مرتبط با ایثارگران در صنعت آب و برق
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران تاکید کرد؛

 پیاده‌سازی عزتمندانه قوانین مرتبط با ایثارگران در صنعت آب و برق

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگر ان گفت: ما وظیفه داریم قوانینی را که متعلق ایثارگران شاغل و بازنشسته صنعت آب و برق است را به نحو شایسته، مناسب و عزتمندانه پیاده‌سازی و اجرا کنیم.
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 | Article Rating

محمد شهرابی فراهانی در همایش شورای انسجام‌بخشی ایثارگران صنعت آب و برق استان قم که با حضور رضا رحیمی نسب سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم، مشاورین امور ایثارگران شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق قم برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، از حضور پرشور و مقتدرانه مردم ولایتمدار و ارزشی ایران اسلامی در خلق حماسه راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

وی همچنین با تبریک اعیاد فرخنده شعبان گفت: خدمت به جامعه ایثارگری که بخشی از این عزیزان، پاسداران، آزادگان و جانبازان سرافراز ایران اسلامی هستند مایه مباهات و افتخار است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، قوانین و مقررات مرتبط با جامعه ایثارگری را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: ما وظیفه داریم بخشی از این قوانین را که متعلق به شاغلین و بازنشستگان صنعت آب و برق است را به نحو شایسته، مناسب و عزتمندانه پیاده‌سازی و اجرا کنیم.

وی یکی از رسالت‌های اصلی برای حضور در استان را پیگیری اجرای قوانین مربوط به ایثارگران اعلام کرد و یادآور شد: در سفر به استان‌ها تلاش می‌کنیم مطالبات بر زمین‌مانده عزیزان ایثارگر را پیگیری کنیم.

شهرابی فراهانی با تأکید بر اینکه ما مدیون جامعه ایثارگری هستیم، تصریح کرد: ما همه گونه در خدمت این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم مطالبات قانونی به‌حق آن‌ها را تا رسیدن به نتیجه دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه ایثارگران بسیار متعهدانه، دلسوزانه، صادقانه و خردمندانه به وظایف کاری خود عمل می‌کنند، تأکید کرد: این عزیزان بدون اینکه جایگاه سازمانی، حقوقی اضافه برای آن‌ها به همراه داشته باشد به نحوه شایسته‌ای در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران یکی از رسالت‌های دستگاه‌های اجرایی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: ضوابط و مقررات این رسالت مهم نیز به دستگاه‌ها ابلاغ شده و در جشنواره شهید رجایی مبنای ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی حضور در استان‌ها و بررسی وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق را نیز در راستای همین هدف والا دانست و اظهار داشت: این حضور به منزله ادای احترام به کسانی است که زمانی خود یا بستگانشان جان و هستی‌شان را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند؛ بنابراین همه ما منت دار عزیزان ایثارگر هستیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود یکی از دلایل حضور در استان را دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری صنعت آب و برق عنوان کرد و ابراز داشت: در این دیدارها مطالبات و مسائل این عزیزان را بررسی می‌کنیم، اگر در صلاحیت ما باشد در همان استان رسیدگی می‌کنیم؛ در غیر این صورت در تهران آن را پیگیری خواهیم کرد.

تصاویر
  • پیاده‌سازی عزتمندانه قوانین مرتبط با ایثارگران در صنعت آب و برق
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری