X
تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران از وظایف قانونی شرکت های آب و فاضلاب است
مدیرعامل آبفای قم در جلسه شورای اسنجام بخشی وزارت نیرو

 تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران از وظایف قانونی شرکت های آب و فاضلاب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران یکی از قوانینی است که پیاده‌سازی آن را در شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان یک تکلیف و وظیفه قانونی پیگیری کرده‌ایم.
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 | Article Rating

حسن بختیاری در همایش شورای انسجام‌بخشی ایثارگران صنعت آب و برق استان قم که با حضور محمد شهرابی فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، رحیمی نسب سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم، مشاورین امور ایثارگران شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق قم برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  ایران گفت: هر آنچه امروز از پیشرفت و اقتدار در ایران اسلامی داریم به برکت خون شهیدان و رهنمودهای امام شهیدان است که امیدوارم همه ما بتوانیم رهروان خوبی برای آن‌ها باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای قانون وظیفه همه ماست، اظهار داشت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران یکی از قوانینی است که پیاده‌سازی آن را در شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان یک تکلیف و وظیفه قانونی پیگیری کرده‌ایم.

حسن بختیاری به ارائه گزارشی از اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت آب و فاضلاب استان قم پرداخت و یادآور شد: از حدود 107 پرونده تبدیل وضعیت ایثارگران در مجموعه شرکت آب و فاضلاب 50 نفر تبدیل وضعیت شدند و احکام کارگزینی آن‌ها صادر شده است.

وی با بیان اینکه دو نفر از این عزیزان در حال انجام مراحل گزینش هستند، ابراز داشت: 19 پرونده نیز به تأیید هیئت‌مدیره رسیده و پرونده 7 نفر نیز برای بررسی به مجموعه شرکت مهندسی و هسته گزینش ارجاع شده و 6 پرونده نیز نواقصی داشته که در حال رفع نقص است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به اینکه 86 نفر از مجموع کارکنان آب و فاضلاب استان قم از جامعه ایثارگری هستند که از گذشته در شرکت آب و فاضلاب مشغول به فعالیت بوده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد 29 نفر دارای قرارداد دائم و 59 نفر نیز داری قرارداد مدت معین هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم از عزیزانی هستند که سابقه ایثارگری دارند که این مهم از افتخارات آبفای قم به شمار می‌رود.

بختیاری با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای همه مردم به ویژه جامعه ایثارگری باشیم، تصریح کرد: بهره‌مندی از مصوبات موجود حق قانونی عزیزان ایثارگر است و هیچ منّتی در این خصوص در حق جامعه ایثارگری نداریم؛ بلکه باید در چارچوب قوانین و مقررات، حقوق این عزیزان را محترم بشماریم.

وی همچنین با اشاره به انتظاراتی که از جامعه ایثارگری وجود دارد گفت: ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی باید با خدمت صادقانه و حفظ پشتوانه عظیمی که دارند به عنوان یک الگو مطرح باشند.

تصاویر
  • تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران از وظایف قانونی شرکت های آب و فاضلاب است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری