X
وزارت نیرو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز است
سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی:

 وزارت نیرو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز است

سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی گفت: وزارت نیرو از دستگاه‌های پیشتاز در عرصه خدمات‌رسانی به ایثارگران و مروج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه است.
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 | Article Rating

رضا رحیمی نسب در همایش شورای انسجام‌بخشی ایثارگران صنعت آب و برق استان قم که با حضور محمد شهرابی فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم، مشاورین امور ایثارگران شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: وزارت نیرو از دستگاه‌های پیشتاز در عرصه خدمات‌رسانی به ایثارگران و مروج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم به جامعه ایثارگری گفت: در این دولت تلاش شده هر چه بیشتر مطالبات جامعه ایثارگری شنیده و برای رفع آن تلاش شود و سفرهای استانی با مشاوران امور ایثارگران وزارتخانه‌ها نیز در همین راستا است.

سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه دولت یک شرح وظیفه چهارده بندی را در خصوص ایثارگران به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است، یادآور شد: این چهارده مورد که قریب به اتفاق، انتظارات ایثارگران است، اگر به درستی اجرا شود سطح رضایتمندی ایثارگران در مجموع دستگاه‌های اجرایی بالا خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تبدیل وضعیت اشتغالی حدود 200 هزار ایثارگر در سطح کشور خبر داد و گفت: نباید به دلایل کم‌اهمیت، این طرح ملی بسیار ارزشمند، کارآمد و تأثیرگذار را زیر سؤال ببریم.

رحیمی نسب  با اشاره به تبدیل وضعیت اشتغالی 21 هزار نفر ایثارگر در مجموعه وزارت نیرو اظهار داشت: البته ممکن است همچنان مواردی باشد که باید این مشکلات و مسائل نیز برطرف و قانون تبدیل وضعیت به صورت کامل اجرا شود.

تصاویر
  • وزارت نیرو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری