X
مطلوبیت 100 درصدی آزمایش های میکروبی آب در آبفای کاشان

 مطلوبیت 100 درصدی آزمایش های میکروبی آب در آبفای کاشان

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کاشان از مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمایش‌های میکروبی آب در تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 24 بهمن 1402 | Article Rating

 مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کاشان  از مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمایش‌های میکروبی آب در تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل  خبر داد.

عباس زراعتکار درباره عملکرد مرکز پایش و نظارت بر کنترل کیفیت آب و فاضلاب در سال جاری گفت: طی ۹ ماه سال جاری 27200 مورد کلرسنجی در سطح شبکه توزیع روستایی با مطلوبیت 97 درصد انجام شد.

وی افزود: همچنین در این مدت کلرسنجی شبکه توزیع مناطق شهری به تعداد 15800مورد انجام شده که بیش از 98 درصد دارای مطلوبیت است.

 زراعتکار  از انجام 1300مورد آزمون‌های میکروبی روستایی در سطح شبکه توزیع، مخازن و منابع با مطلوبیت 100درصدی خبر داد و گفت: 2000 آزمون میکروبی انجام شده در مناطق شهری شهرستان  نیز دارای مطلوبیت 100 درصدی است.

وی با بیان اینکه 7000 آزمون‌ شیمیایی در این مجموعه انجام شده است، اظهار کرد:  280 نمونه فلزات سنگین با پایش عامل های کروم، آرسنیک، سرب و کادمیوم نیز به انجام رسیده است.

تصاویر
  • مطلوبیت 100 درصدی آزمایش های میکروبی آب در آبفای کاشان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری