X
پروژه آبرسانی به روستاهای خوری آباد و ولی آباد شهرستان بانه با اعتبار 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان

 پروژه آبرسانی به روستاهای خوری آباد و ولی آباد شهرستان بانه با اعتبار 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پروژه های آبرسانی به روستاهای ولی آباد و خوری آباد شهرستان بانه با 80 میلیارد ریال اعتبار و برای جمعیت مجموع 895 نفر افتتاح شد.
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات شرکت آبفا توجه به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها به شکل پایدار است و در این راستا در دهه فجر امسال پروژه های مختلفی به بهره برداری رسیده و می رسد.

وی افزود: امروز در شهرستان بانه پروژه آبرسانی به روستای خوری آباد با هدف تأمین آب این روستای 615 نفری و با هزینه 35 میلیارد و 688 میلیون ریال افتتاح شد که در این پروژه 300 متر شبکه آب و احداث مخزن 200 مترمکعبی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: دیگر پروژه ای که در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت آبرسانی به روستای ولی آباد با هدف تأمین آب این روستای 280 نفری و با هزینه 43 میلیارد و 817 میلیون ریال افتتاح شد که در این پروژه 8 کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن 80 مترمکعبی انجام شده است.

فرهاد در پایان خاطرنشان کرد: در دهه فجر آبرسانی به 13 روستا در 5 شهرستان استان با اعتبار 275 میلیارد و 500 میلیون ریال برای جمعیت 21629 نفر و تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای شهرستان دهگلان با اعتبار 485 میلیارد ریال و برای جمعیت 5388 نفری این روستا، به بهره برداری می رسد.

 

  

 

 

تصاویر
  • پروژه آبرسانی به روستاهای خوری آباد و ولی آباد شهرستان بانه با اعتبار 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری