X

 ثبت و پاسخگویی بيش از 262 هزار تماس تلفني با شماره 122

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان یزد گفت: بیش از 262 هزار تماس تلفني از سوی مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان یزد در سال 1402 ثبت و پاسخگویی شد.
دوشنبه، 16 بهمن 1402 | Article Rating

جلال علمدار مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در 10 ماهه نخست امسال تعداد 262 هزار و 361 تماس از طريق شهروندان با مركز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد (مرکز CRM ) ثبت و رسیدگی شده است.

او افزود: از اين تعداد 89 هزار و 749 تماس بصورت خويش خدمت ؛ شامل پرداخت قبض، اعلام كاركرد كنتور، اطلاع رساني مدارك و سوالات متداول و 172 هزار و 612 تماس از سوی كارشناسان اين مركز بصورت 24 ساعته و در طول ايام هفته ثبت و پاسخگويي شده است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: در 10 ماهه نخست امسال بیش از40 هزار پرونده حادثه آب و فاضلاب به اين مركز اعلام که توسط اكيپ هاي امدادي آب و فاضلاب رفع شده است.

علمدار گفت: مشتركين آب و فاضلاب استان ميتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامي ايام هفته و روزهای تعطیل، تمامي خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پيگيري شكايات و تماسهاي راهنمايي و پاسخگويي مشتريان را از درگاه تلفني 122 و مرکز CRM دريافت نمايند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری