X
پاسخگویی به بیش از 150 هزار تماس توسط مرکز 122 آبفا کردستان طی سالجاری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان عنوان کرد

 پاسخگویی به بیش از 150 هزار تماس توسط مرکز 122 آبفا کردستان طی سالجاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مرکز ارتباطات مردمی 122 به 150 هزار و 817 تماس در حوزه های مرتبط با وظایف شرکت آبفا کردستان پاسخ داده است.
ﺳﻪشنبه، 03 بهمن 1402 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی 122 نموده است.

وی افزود: طی سالجاری و در فروردین ماه 9135 تماس، اردیبهشت ماه 11593 تماس، خرداد ماه 13705 تماس، تیرماه 20207 تماس، مردادماه 21185 تماس، شهریورماه 21268 تماس، مهرماه 14968 تماس، آبان ماه 13831 تماس، آذرماه 13956 تماس و دی ماه 13969 تماس توسط این مرکز پاسخ داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با بیان اینکه بیشترین تماس ها با این مرکز در حوزه آب و عمده آنها مربوط به شکستگی یا قطعی آب است، گفت: در خصوص سایر بخشها و همچنین وظایف مختلف شرکت آبفا، پاسخگویی و راهنمایی لازم به شهروندان داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ‌های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه می‌دهد.

فرهاد تصریح کرد: از طریق این مرکز به صورت شبانه روزی همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد.

 

تصاویر
  • پاسخگویی به بیش از 150 هزار تماس توسط مرکز 122 آبفا کردستان طی سالجاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری