X
سرپرست آبفای گیلان : در تأمین اعتبار پروژه ها مواردی باید در سطح ملی پیگیری شود
سرپرست آبفای گیلان در نشست با نماینده مردم شریف شهرستان های رضوانشهر، ماسال و تالش در مجلس شورای اسلامی

 سرپرست آبفای گیلان : در تأمین اعتبار پروژه ها مواردی باید در سطح ملی پیگیری شود

به منظور بررسی و رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان های رضوانشهر، ماسال و تالش، حسن محمدیاری نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی با سرپرست شرکت آبفای گیلان دیدار کرد.
یکشنبه، 17 دی 1402 | Article Rating

 به منظور بررسی و رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان های رضوانشهر، ماسال و تالش حسن محمدیاری نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی با سرپرست شرکت آبفای گیلان دیدار کرد.

در این دیدار علیرضا غیاثی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، با تشریح پروژه های اجرایی آب و فاضلاب اظهار داشت: اجرای پروژه های آب و فاضلاب روند رو به رشدی دارد و با توجه به مشکلات تأمین اعتبار پروژه ها، نیاز است مواردی در سطح ملی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های آبرسانی روستایی تصریح کرد: طرح های آبرسانی به بخش های روستایی در قالب پروژه محرومیت زدایی در حال اجراست و در این راستا جهت بهره مندی روستائیان از آب بهداشتی سالم اقدامات خوبی انجام شده که اجرای خطوط انتقال آب بیش از تعهدات پیش بینی شده نمونه ای از آن است، همچنین احداث مخازن ذخیره آب شرب نیز پیشرفت مطلوبی داشته است.

شایان ذکر است؛ در این دیدار حسن محمدیاری جهت پیگیری اعتبارات مورد نیاز پروژه ها، به منظور رفع تنش های آبی روستاهای شهرستان تالش، ماسال و رضوانشهر در سطح ملی قول مساعدت داد.

تصاویر
  • سرپرست آبفای گیلان : در تأمین اعتبار پروژه ها مواردی باید در سطح ملی پیگیری شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری