X
تفاهمنامه همکاری میان شرکت آبفا و دانشگاه کردستان امضا شد
با حضور مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور

 تفاهمنامه همکاری میان شرکت آبفا و دانشگاه کردستان امضا شد

تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه آب و فاضلاب میان دانشگاه کردستان و شرکت آبفا این استان به امضا رسید.
دوشنبه، 13 آذر 1402 | Article Rating

در این جلسه که یکشنبه ۱۲ آذرماه برگزار شد احمد سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور، محمد فرهاد مدیرعامل آبفا کردستان و حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان حضور داشتند‌.

سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور در این جلسه با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه های مختلف کشور آن را امری مبارک و از الزامات صنعت آب و فاضلاب عنوان کرد.

وی اظهار داشت: پرداخت بیشتر به مباحث کمبود آب، حفظ و حراست از منابع آبی در برابر آلودگیها، تبیین فرهنگ مصرف بهینه آب و انتقال دانش و فناوری، مهمترین انتظارات صنعت آب و فاضلاب از دانشگاه در چهارچوب این‌تفاهمنامه است.

سیاحی با تاکید بر اینکه از نخبگان دانشگاهی در صنعت آب استفاده می کنیم، گفت: باید درک درستی میان دانشگاه و شرکتهای آب و فاضلاب به وجود بیاید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز با بیان اینکه منابع آبی همواره در معرض تهدید آلودگی قرار دارند، گفت: برقراری ارتباط مطلوب میان صنعت و دانشگاه موجب می شود تا با کمک دانشگاه از چالشها سریعتر گذر کنیم.

فرهاد خاطرنشان کرد: در راستای این تفاهمنامه امکانات شرکت آب و فاضلاب در اختیار اساتید و دانشجویان دانشگاه کردستان برای کمک به شرکت آبفا قرار می گیرد‌.

قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان نیز توجه به اقتصاد آب و آب مجازی را از نیازهای امروز عنوان کرد و گفت: با سرمایه جوانی که در اختیار دانشگاه ها هستند، می توانیم زبان مشترک مناسبی با بخش اجرا برقرار کنیم.

وی خواستار هم افزایی بیشتر بین دانشگاه و صنعت شد و گفت: تفاهمنامه باید در نهایت موجب ایجاد منفعت برای مردم و عبور از تنگناها شود.

در پایان جلسه تفاهمنامه همکاری مشترک میان مدیرعامل شرکت آبفا و رئیس دانشگاه کردستان امضا شد.

تصاویر
  • تفاهمنامه همکاری میان شرکت آبفا و دانشگاه کردستان امضا شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری