X
دفاتر تحقیقات بازوی فکری شرکت های آب و فاضلاب در استانها هستند
مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور

 دفاتر تحقیقات بازوی فکری شرکت های آب و فاضلاب در استانها هستند

مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور با تاکید بر نقش مهم دفاتر تحقیقات در شرکت های آبفا آنها را بازوی فکری شرکتها دانست.
یکشنبه، 12 آذر 1402 | Article Rating

جلسه بررسی پروژه های تحقیقاتی شرکت آبفا کردستان روز یکشنبه ۱۲ آذرماه با حضور سیاحی، مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور و هیئت همراه وی، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان، معاون منابع انسانی و تحقیقات و فناآوری، مدیر تحقیقات، محققین شرکت و تعدادی از اساتید دانشگاه کردستان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور با اشاره به اهمیت و جایگاه کمیته های تحقیقات گفت: در این کمیته باید افراد خوش فکر برای هدایت و راهبری کارهای تحقیقاتی حضور داشته باشند.

احمد سیاحی با اشاره به لزوم حضور ۲ نفر از اساتید دانشگاهی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در کمیته های تحقیقات شرکتهای آبفا استانی گفت: توجه به اولویت بندی پروژه های تحقیقاتی و تامین اعتبارات مورد نیاز این کمیته ها باید مورد توجه قرار بگیرد‌

وی بر لزوم ریل گذاری برای مشارکت پرسنل شرکتهای آبفا در مسائل تحقیقاتی تاکید کرد و گفت: آئین نامه جامع پرداخت پاداش به کسانی که کارهای تحقیقاتی، مقاله و چاپ کتاب دارند تدوین و تصویب شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان هم با بیان اینکه وظیفه شرکت آبفا تامین، تصفیه و توزیع آب باکیفیت برای مشترکان است، گفت: برای رسیدن به این هدف باید مجهز به فنآوری، دانش و امکانات به روز باشیم.

محمد فرهاد با تاکید بر اینکه بخش مهمی از این دانش در اختیار شرکت مهندسی آبفا کشور است، افزود: با استفاده از این فناوری و علم باید تاسیسات را نوین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از پساب و بازچرخانی آب از جمله بخش های مهم در شرکت آبفا است، گفت در حوزه فاضلاب شهری جزو شرکتهای پیشرو هستیم و ۷۸ درصد فاضلاب شهری جمع آوری و در قالب ۱۰ تصفیه خانه در مدار تصفیه می شود.

فرهاد با اشاره به وجود ۳ تصفیه خانه فاضلاب در دست ارتقا در شهرهای سنندج، مریوان و سقز گفت: در طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج بخش مایع پروژه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسید و بخش جامد نیز تا پایان سالجاری وارد مدار خواهد شد.

در ادامه این جلسه پگاه بهمنی مدیر دفتر تحقیقات شرکت آبفا کردستان گزارشی از آخرین وضعیت این حوزه ارائه داد.

همچنین محققین حاضر در جلسه نیز به ارائه تحقیقات خود پرداختند.

تصاویر
  • دفاتر تحقیقات بازوی فکری شرکت های آب و فاضلاب در استانها هستند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری