X
مشارکت فعال کارکنان آبفای استان کرمانشاه در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون

 مشارکت فعال کارکنان آبفای استان کرمانشاه در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون

کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با کنترل و ثبت مشخصات سلامت فردی در سامانه کشوری سیب در طرح ملی کنترل فشار خون بالا شرکت کردند.
یکشنبه، 02 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این طرح شناسایی افرادی است که دارای فشار خون بالا بوده و از آن بی خبر هستند و یا در صورت اطلاع به منظور درمان کامل به متخصصین معرفی می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح ها در سطح ملی، رفع مشکلات بهداشتی، درمانی و ارتقاء بهداشت سلامت در جامعه، کاهش بیماری و کنترل صحیح در راستای جلوگیری از عوارض مختلف بیماری ها است، گفت: جامعه‌ی توانمند و پویا باید از عناصری سالم و پایدار برخوردار باشد لذا پیشگامی مسئولان در اجرا و ثمربخشی طرح‌های ملی، مردم را به مشارکت در آن ترغیب می‌کند.

مهندس علیرضا تخت شاهی افزود: طرح ملی کنترل فشار خون افراد بالای 30 سال، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهد و ایجاد حساسیت نسبت به فشار خون در آنان، از راهکارهای کاهش بیماری‌های قلبی، عروقی و مرگ و میر ناشی از آن است.

وی با تأکید بر ضرورت سلامت عموم افراد جامعه به ویژه نیروی کار، افزود: بیماری های گسترده غیر واگیر در جامعه ناشی از شهرنشینی، صنعتی شدن، زندگی مدرن، نوع تغذیه، بی تحرکی و علل دیگر است که همه مسئول ایجاد آن هستند و مداوای آن نیز وظیفه همه نهادها و سازمان ها است بنابر این حمایت و مشارکت عمومی در جهت رفع این بیماری ها در جامعه بسیار لازم و امری حیاتی است.

مهندس تخت شاهی حرکت ملی کنترل فشار خون توسط وزارت بهداشت و درمان را اقدامی بزرگ و تاثیرگذار در جهت حفظ سلامتی مردم و قابل تقدیر معرفی کرد و یادآور شد: از آنجا که مردم دارای مشکلات زیادی هستند ممکن است متوجه بیماری های خود نشوند و طرح های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان تضمین کننده سلامتی مردم و عامل پیشگیری از بیماری ها و خسارات مادی و معنوی بسیاری در بین مردم است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه تأکید کرد: این شرکت همگام با فعالیت خدماتی خود، همواره خود را موظف به انجام مسئولیت های اجتماعی در قبال کارکنان و خانواده هایشان، از جمله اقدامات بهداشتی ودرمانی از قبیل مشارکت درانجام طرح ملی کنترل فشارخون و غیره می داند.

گفتنی است طرح بسیج ملی کنترل فشار خون از 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 15 تیر ماه سال جاری ادامه دارد.

تصاویر
  • مشارکت فعال کارکنان آبفای استان کرمانشاه در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری