X
آبرسانی به 25 روستای شهرستان سقز با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال در حال اجرا است
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد

 آبرسانی به 25 روستای شهرستان سقز با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به 24 روستای شهرستان سقز با اعتبار 12 میلیارد و 600 میلیون تومان و از دو محل منابع جاری و اعتبارات استانی در حال اجرا می باشد.
شنبه، 27 آبان 1402 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: این پروژه ها شامل اجرای لوله گذاری به متراژ 25 هزار و 180 متر، اصلاح و توسعه شبکه های آب و خطوط انتقال، احداث مخزن و بازسازی چندین دهنه چشمه است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: آبرسانی به روستاهای بسطام، تموغه، ماهیدر سفلی، سیاهدر علیا، خورده لوکی و بوکتان از محل اعتبارات استانی با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون تومان در حال اجرا است.

 فرهاد تصریح کرد: تأمین آب و یا افزایش توان آبرسانی روستاهای تمربیگ، خوشه دره، باشبلاغ، اسلام آباد، گوره قلعه، قلعه کهنه، چاغرلو، قشلاق رضا، کهریزه حومه، قره، جنیان، مرخز، بسطام، مولان آباد، ایلو، شمسه و حاجی عبدل از محل منابع جاری با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون تومان در حال اجرا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 128 هزار فقره اشتراک در شهرستان سقز وجود دارد که از این تعداد 57 هزار و 64 فقره در بخش شهری و 71 هزار و 238 فقره اشتراک در بخش روستایی است.

 

 

تصاویر
  • آبرسانی به 25 روستای شهرستان سقز با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال در حال اجرا است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری