محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایستهتر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی 122 نموده است.
وی افزود: طی سالجاری و در فروردین ماه 9135 تماس، اردیبهشت ماه 11593 تماس، خرداد ماه 13705 تماس، تیرماه 20207 تماس، مردادماه 21185 تماس، شهریورماه 21268 تماس و مهرماه 14968 تماس توسط این مرکز پاسخ داده شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با بیان اینکه بیشترین تماس ها با مرکز 122 در حوزه آب و عمده آنها مربوط به شکستگی یا قطعی آب است، گفت: در خصوص سایر بخشها و همچنین وظایف مختلف شرکت آبفا، پاسخگویی و راهنمایی لازم به شهروندان داده می شود.
وی خاطرنشان کرد: این مرکز با بهرهگیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپهای عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخگویی، اطلاعرسانی و ثبت درخواستهای فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانهروزی به شهروندان ارائه میدهد.
فرهاد تصریح کرد: از طریق این مرکز به صورت 24 ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد میشود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد.