X

 بررسي برنامه هاي گذر از تابستان 98 استان همدان با حضور مديرکل دفتر نظارت بر بهره برداري آب شرکت مهندسي آبفاي کشور

با حضور مديرکل دفتر نظارت بر بهره برداري آب شرکت مهندسي آبفاي کشور،  جلسه بررسي برنامه هاي گذر از تابستان 98 و بازسازي تاسيسات آب شهر همدان برگزار شد.
شنبه، 01 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در اين جلسه که با حضور مديران عامل شرکتهاي آبفاي شهري و روستايي، معاونين بهره برداري و مديران و کارشناسان اين معاونت برگزار شد سيد عليرضا طباطبايي ضمن تشکر از کمک شرکت هاي آب و فاضلاب استان همدان به استان هاي گرفتار در سيل اخير، از اقدامات انجام گرفته در خصوص تامين و توزيع آب پايدار به شهروندان که نتيجه آن نبود تنش آبي در اين استان است تشکر و قدرداني نمود.

وي با اشاره به پايداري خدمات در حوزه آب و فاضلاب در کل استان همدان افزود:روح بهره برداري حاکم در آب و فاضلاب شهري و روستايي استان همدان نتيجه حمايت هاي مديران عامل هر دو شرکت است که از اين بابت جاي تشکر و قدرداني دارد.

وي با اشاره به راه اندازي کارگاه آموزشي تاسيسات آب و فاضلاب در آبفاي شهري گفت: در حوزه آموزش " از خود به خود" کار بسيار ارزنده اي در آبفاي استان همدان انجام شده است که هر چقدر در اين بخش  کار شود اثرات آن به خود شرکت و در نتيجه منفعت آن به خدمت رساني بهتر به مردم مي انجامد.

مديرکل دفتر بهره برداري از طرح هاي آب آبفاي کشور ، کاهش نياز به توليد آب ضمن حفظ و پايداري منابع آبي از مهمترين سياست هاي حوزه بهره برداري است که توسعه تله متري و در نتيجه هوشمند سازي تاسيسات از اصلي ترين اقدامات است.

بنابراين گزارش، سيد عليرضا طباطبايي با حضور در شهر همدان از تاسيسات تصفيه و توليد آب شهر همدان از جمله تصفيه خانه آب عباس آباد، ايستگاه پمپاژ ينگجه، تصفيه خانه شهيد بهشتي و ايستگاه پمپاژ لوناپارک بازديد به عمل آورد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری