X
مدیرعامل شرکت آّبفا کردستان

 6 پروژه آبرسانی روستایی مهم در کردستان با اعتبار 130 میلیارد ریال در سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در سال آینده 6 پروژه مهم آبرسانی روستایی در شهرستان های استان با اعتبار 12.9 میلیارد تومان در شهرستان های دیواندره، کامیاران، مریوان و بیجار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
دوشنبه، 17 مهر 1402 | Article Rating

محمد فرهاد اظهار کرد: پروژه های آبرسانی به روستای ینگی کند و غیبی سور دیواندره به ترتیب با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و 15 میلیارد ریال و 60 درصد پیشرفت و 12 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک         در ابتدای سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: پروژه حفر چاه روتاری دشت نی مریوان از محل طرح آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی با اعتبار 12 میلیارد ریال در اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای قجور و جیران شهرستان بیجار از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان بیجار و آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی با 60 درصد پیشرفت و 20 میلیارد ریال اعتبار در شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

فرهاد افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای خانم آباد و زرین جوب کامیاران از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان کامیاران با 60 درصد پیشرفت و 50 میلیارد ریال اعتبار در سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پروژه حفر چاه نیمه عمیق روستای خیرآباد کامیاران از محل طرح کاهش هدررفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و 20 میلیارد ریال اعتبار در ابتدای سال آینده افتتاح می شود.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری