X
استفاده شرکت آبفای استان قزوین از خدمات رایگان یک مجرم !
پس از صدور رای نهایی دادگاه صورت گرفت:

 استفاده شرکت آبفای استان قزوین از خدمات رایگان یک مجرم !

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با صدور رای نهایی دادگاه، هم اکنون این شرکت از خدمات آموزشی رایگان یک مجرم بهره بردار از انشعاب غیر مجاز شبکه آب آشامیدنی استفاده می کند.
ﺳﻪشنبه، 11 مهر 1402 | Article Rating

 داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: استفاده از خدمات مذکور پس از طی شدن فرایند حقوقی لازم و به دنبال رای صادره از سوی دادگاه در زمینه استفاده از مجازات های جایگزین بوده است.
وی تصریح کرد: نداشتن سابقه سوء و نیز قابلیت های آموزشی متهم این پرونده در زمینه امدادرسانی در حوادث موجب صدور رای مذکور شده است.
بیرنوندی تاکید کرد: کلیه جرایم مربوط به عمل غیرقانونی مجرم این پرونده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین دریافت شده و خدمات وی تنها جایگزین مجازات نقدی قابل دریافت از سوی دادگاه بوده است.
وی در پایان تاکید کرد: شرکت آب رو فاضلاب استان قزوین با جدیت تمام به دنبال کشف انشعاب های غیرمجاز بوده و پرونده های مربوط به آن را که موجب کم آبی و نیز احتمال بروز مخاطرات بهداشتی برای مردم می شود را پیگیری می کند و مردم نیز می توانند هر گونه اطلاعاتی را در این زمینه به سامانه تلفن گویای 122 اطلاع رسانی کرده و از پاداش شهروندی آن نیز برخوردار شوند.

تصاویر
  • استفاده شرکت آبفای استان قزوین از خدمات رایگان یک مجرم !
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری