X
4 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب روستایی کلاترزان سنندج در نیمه اول امسال اجرا شد
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد

 4 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب روستایی کلاترزان سنندج در نیمه اول امسال اجرا شد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای 3400 متر عملیات اصلاح و 650 متر عملیات توسعه شبکه های توزیع آب در نقاط روستایی منطقه کلاترزان سنندج طی 6 ماه گذشته خبر داد.
دوشنبه، 03 مهر 1402 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار کرد: مرمت و بازسازی مخزن ذخیره آب شویشه، احداث حوضچه شیرآلات، احداث اتاقک کلرزنی و خرید و نصب تجهیزات کلرزنی بخشی دیگر از فعالیت های انجام شده در آبفا شویشه بوده است.

 وی افزود: اجرای مانیتورینگ با خرید و نصب تجهیزات اندازه گیری بر روی مخزن ذخیره و چاه های شماره یک و دو شویشه دیگر اقدام انجام شده بوده که در حال حاضر اجرای این کار در ایستگاه های پمپاژ  شویشه و مخزن ذخیره در این زمینه در سطح استان اقدامی جدید می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: اجرای نیرورسانی در مخزن ذخیره شماره یک و دوشویشه، خرید و نصب تابلو برق جهت چاه های شماره یک و دو شویشه، اصلاح شبکه آب و فاضلاب به همراه انشعاب در شهر شویشه دیگر اقدامات انجام شده در این شهر بوده است.

فرهاد تصریح کرد: مرمت و رفع نشتی در مخزن ذخیره روستای فطره زمین، بهسازی و لایروبی چشمه های آب شرب شویشه، اجرای پروژه آبرسانی در روستای فطره زمین، مرمت و بازسازی ایستگاه پمپاژ روستای علی آباد و خروسه، رفع مشکل کمبود آب روستای آویهنگ و توسعه شبکه توزیع آب در این روستا به متراژ 650 متر، رفع مشکل کمبود آب شرب در روستای پیچون با رسوب زدایی در خط انتقال چشمه روستای مذکور به طول ۳ کیلومتر، اصلاح خطوط انتقال چشمه های آب شرب روستای عیسی آباد به طول 2700 متر، اصلاح خط انتقال پمپاژ روستای لنگریز به طول700 متر و لایروبی و بهسازی چشمه های آب شرب روستای دانیکش  دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه می باشد.

 

تصاویر
  • 4 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب روستایی کلاترزان سنندج در نیمه اول امسال اجرا شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری