X
اجرای 2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان در ایام اربعین حسینی
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد

 اجرای 2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان در ایام اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: 2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان جهت رفاه حال زائرین اربعین حسینی انجام شده است.
دوشنبه، 13 شهریور 1402 | Article Rating

محمد فرهاد با اشاره به تأمین آب شرب پایدار در مرز باشماق برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی گفت: علاوه بر این،  8 کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن 500 مترمکعبی آب نیز در این منطقه دست اجرا است که امیدواریم برای اربعین سال آینده به طور کامل اجرا و وارد مدار شود.

وی افزود خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته های پودر کلر در احجام مختلف جهت کلرزنی تانکر های آبرسانی سیار، نمونه گیری و پایش لحظه ای آب شرب توزیع شده در مرز باشماق از دیگر فعالیت های آبفا در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در مرز باشماق بوده است. 

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در خصوص وضعیت کلرزنی و کیفیت آب شرب در مرز بین المللی باشماق مریوان، همه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، بیولوژی انجام و کلر و کدورت در محدوده استاندارد ملی ۱۰۵۳ می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: تجهیز 3 حلقه چاه، شستشوی مخازن و شبکه، تجهیز 8 چشمه حمام همراه با نصب آبگرمکن دیواری در پایانه مرزی باشماق و محل  مواکب زائرین اربعین حسینی و نصب 3 دستگاه کولر آبی صنعتی 50 هزار و شستشوی مستمر محوطه پایانه مرزی باشماق مریوان از دیگر اقدامات چند روز اخیر در راستای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی بوده است.

تصاویر
  • اجرای 2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان در ایام اربعین حسینی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری