X

 آغاز قطعه دوم عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در فاز یک اندیشه شهریار

مدیر امور آب و فاضلاب شهریار از آغاز قطعه دوم عملیات اجرای 20 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در فاز یک اندیشه شهریار خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 28 خرداد 1398 | Article Rating

بهزاد اسدی در خصوص نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: عملیات حفاری و لوله گذاری همچنین توسعه شبکه فاضلاب در منطقه مذکور به سرعت در حال اجرا است.

او گفت: به منظور ارتقای سطح بهداشت عمومی و با توجه به ضرورت اجرای شبکه و نصب انشعابات فاضلاب، طی سال جاری در فاز یک اندیشه بطول 20 کیلومتر در اقطار 200- 250- 315 و 400 میلیمتر از جنس پلی اتیلن عملیات اجرایی انجام می شود .

اسدی در ادامه بیان داشت: طی سال گذشته و در قطعه نخست این طرح، حدود 15 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا و تا پایان سال جاری، در مجموع بیش از 35 کیلومتر شبکه جدید به پایان می رسد.

مدیر امور آبفای شهریار گفت: با تلاش مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب تهران تاکنون در مجموعه کل شهریار حدود 140 کیلومتر شبکه فاضلاب شهری اجرا و به تصفیه خانه فاضلاب شهریار انتقال می یابد .

قابل ذکر است با تلاش همکاران مشترکین امور، طی سال گذشته تعداد 1058 فقره انشعاب فاضلاب( با آحاد 1165 نفر) به متقاضیان واگذار و به شبکه جمع آوری فاضلاب شهری متصل شده است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری