X
رفسنجان،بافت و رابر از مزایای اجرای شبکه فاضلاب بهره مند می شوند
به همت مسئولین شرکت آبفا استان کرمان و مشارکت بخش خصوصی؛

 رفسنجان،بافت و رابر از مزایای اجرای شبکه فاضلاب بهره مند می شوند

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان اظهار امیدواری کرد که ان شالله طی روزهای آتی،خبرهای خوشی در رابطه با اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای رفسنجان،بافت و رابر شنیده شود.
جمعه، 03 شهریور 1402 | Article Rating

علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در ماههای متمادی، اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آینده،خبرهای خوشی در رابطه با اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای رفسنجان،بافت و رابر شنیده شود.


عبدیان در این زمینه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اعتقاد دارد که احداث و توسعه شبکه فاضلاب در شهرستان های استان کرمان منشاء برکات فراوانی برای شهروندان و صنعت استان بوده و مطابق استانداردهای جهانی،وجود شبکه فاضلاب در هر شهر یکی از نمادهای توسعه یافتگی آن شهر محسوب می گردد .


وی افزود: این شرکت در سال جاری تمام تلاش خود را جهت اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای فاقد این شبکه بکار گرفته است و با عنایت به تنگناهای مالی و چالشهای نقدینگی در شرکت آب و فاضلاب ،شرکت آبفا استان کرمان بر آن شده تا از تمام ظرفیت های بخش خصوصی و عمومی جهت مشارکت در احداث شبکه فاضلاب شهرهای مختلف استان استفاده نماید.


عبدیان در ادامه افزود: شرکت آب و فاضلاب استان کرمان برای احداث شبکه فاضلاب شهرهای رفسنجان،بافت و رابر پس از درج آگهی های جذب سرمایه گذار، در حال رایزنی و ترغیب شرکتهای بزرگ صنعتی و معدنی و سازمان های عمومی جهت مشارکت در مناقصات مربوطه و نهایتاً عقد قرارداد برای شروع عملیات اجرایی پروژه های مذکور می باشد تا ان شالله در آینده ای نزدیک،با همت همکاران دلسوز شرکت آبفا و مساعدت سایر شرکت های بزرگ ،مردم نجیب این شهرها از مزایای اجرای شبکه فاضلاب بهره مند شوند.


مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در پایان تصریح کرد: شرکت آبفا استان کرمان دستان یاری سرمایه گذاران استان و کشور را جهت انجام طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب استان کرمان، به گرمی می فشارد و از حضور و مشارکت آنان در اجرای پروژه های این شرکت استقبال می کند.

تصاویر
  • رفسنجان،بافت و رابر از مزایای اجرای شبکه فاضلاب بهره مند می شوند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری