X
احداث 5500 متر مکعب مخزن ذخیره آب در بخش ها و روستاهای قم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد:

 احداث 5500 متر مکعب مخزن ذخیره آب در بخش ها و روستاهای قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: احداث 5 هزار و 500 مترمکعب مخزن در بخش‌های مختلف استان برنامه‌ریزی شده که مراحل پایانی خود را طی می کنند.
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 | Article Rating

حسن بختیاری با اشاره به رویکرد حمایتی شرکت آب و فاضلاب از مناطق روستایی استان قم گفت: با همین رویکرد در سال جاری پروژه انتقال آبرسانی به دهستان قنوات را با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال به طول ۱۱ کیلومتر و همچنین آبرسانی به روستاهای بخش قمرود محقق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه جهاد آبرسانی به روستاها یکی از سیاست‌های اساسی وزارت نیرو است اظهار کرد: ما نیز در مجموعه استان قم توانستیم بخشی از اهدافمان را تأمین آب روستاهای استان در قالب این سیاست‌ها پیاده‌سازی کنیم.

وی در ادامه به گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب پروژه‌های جهاد آبرسانی پرداخت و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث مخازن 2 هزار مترمکعبی در روستای لنگرود ، 250 مترمکعبی سنجگان،500 مترمکعبی ابرجس، 750 مترمکعبی بیدهند، هزار مترمکعبی ورجان و هزار مترمکعبی کرمجگان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی آغاز شده است.

بختیاری با بیان اینکه در مجموعه احداث 5 هزار و 500 مترمکعب مخزن در بخش‌های مختلف استان برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: بخشی از این پروژه‌ها توسط بسیج سازندگی استان به عنوان پیمانکار در حال احداث است و مراحل پایانی خود را طی می کند.

تصاویر
  • احداث 5500 متر مکعب مخزن ذخیره آب در بخش ها و روستاهای قم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری