X
تصفیه خانه فاضلاب زرین آباد امسال به بهره برداری می رسد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

 تصفیه خانه فاضلاب زرین آباد امسال به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد ، مرکز شهرستان ایجرود امسال به بهره برداری می رسد.
یکشنبه، 26 خرداد 1398 | Article Rating

علیرضا جزء قاسمی اظهار اشت: تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد برای افتتاح به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه دارد که در صورت تامین این میزان اعتبار پروژه تصفیه خانه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد تا کنون 76 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جمعیتی بالغ بر 5 هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: این پروژه با هدف جلوگیری از منابع آب زیر زمینی ناشی از دفع فاضلاب به صورت چاه جذبی و پیشگیری از مشکلات زیست محیطی ناشی از هدایت فاضلاب در مسیرهای اصلی و فرعی عمومی شهر اجرا شده است.

جزء قاسمی تصریح کرد: استفاده از پساب تصفیه شده در این تصفیه خانه به عنوان منبع پایدار آب برای صنایع و کشاورزی در شهرستان ایجرود با حجم 370 هزار متر مکعب در سال از اهداف دیگر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

وی گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد با ظرفیت 1000 متر مکعب در شبانه روز و با فرآیند لجن فعال و هوادهی ممتد احداث شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: طول خط انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد بیش از یک و نیم کیلومتر بوده و طول شبکه جمع آوری آن نیز بیش از 16 کیلومتر می باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهر زرین آباد تا کنون بیش از 40 میلیارد ریال و برای اجرای خطوط انتقال شبکه و جمع آوری فاضلاب نیز مبلغ  67 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید 5 تصفیه خانه آب و فاضلاب در شهرهای استان زنجان احداث شده است

تصاویر
  • تصفیه خانه فاضلاب زرین آباد امسال به بهره برداری می رسد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری